Anda akan guna syiling dari baki syiling anda untuk menyertai pertandingan ini.
Anda boleh set semula markah anda sekarang dan cuba lagi.
Setelah selesai, kemajuan sekarang anda dalam pertandingan ini akan hilang dan anda perlu mula semula.
Required coins
Baki anda
Guna syiling dan menyertai
Set semula dan cuba lagi
Batal

Adakah anda pasti, adakah anda mahu keluar dari permainan?

Tidak
Ya

Ini akan memerlukan satu to be utilized.

Your Balance will be reset to STC and all your progress for the day will be lost. Are you sure you want to proceed?

Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan lain

Adakah anda mahu menamatkan permainan itu dan melancarkan permainan ini

Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan

Adakah anda mahu menamatkan permainan dan menetapkan semula

Tidak
Ya

Your Balance will be reset to STC and all your progress for the day will be lost. Are you sure you want to proceed?

Anda perlu to reset the balance

Required coins
Baki anda
Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan

Adakah anda ingin menamatkan permainan, membeli tiket dan menetapkan semula

Tidak
Ya

Anda tidak mempunyai baki syiling yang mencukupi untuk pembelian

ANDA AKAN MENYERTAI KEJOHANAN FTN

Hadiah wang tunai dalam kejohanan ini akan dibayar dalam Fasttoken (FTN) secara setara

Baca lebih lanjut mengenai Fasttoken (FTN) dalam Panduan Kaedah Pembayaran Fasttoken (FTN) kami.di sini

Anda akan guna sekeping tiket dari inventori anda untuk menyertai pertandingan ini.

Jangan sertai
Saya faham, sertai

SOCIAL TOURNAMENTS MERAIKAN REKOD PEMBAYARAN €1 JUTA HADIAH WANG TUNAI DENGAN LEBIH BANYAK HADIAH LAGI & FITUR BAHARU

Dalam masa dua tahun sahaja, Social Tournaments, satu platform permainan percuma untuk dimain yang dikenali ramai, telah menghadiahi melebihi €1 juta kepada lebih daripada 57,000 pemain di seluruh dunia.

Sebagai tanda pencapaian cemerlang ini dan semangat pemain-pemain, Social Tournaments telah melancarkan satu acara eksklusif yang dikenali sebagai‘€20,000 Reset Madness Tournament’ . Kejohanan ini akan berlangsung selama 100 jam dari 5 hingga 8 Ogos dengan penyertaan percuma tanpa had.

Acara yang berlangsung sepanjang 100 jam ini akan menampilkan permainan slot terbaru Pragmatic Play, Fruit Party 2. Pemain-pemain akan bersaing untuk menangi sebahagian daripada jumlah kolam hadiah bernilai €20,000 dalam kejohanan istimewa ini. Kejohanan ini membolehkan pemain-pemain untuk menetapkan semula markah mereka secara bebasnya jika mereka tidak berpuas hati dengan ranking leaderboard terkini mereka sehingga saat terakhir acara! Oleh itu, semua  pemain baik-baiklah siapkan diri untuk kegilaan slot ini.

Ketua Pemasaran B2C Social Tournaments berkata: “Kami mula membangunkan platform ini dua tahun yang lalu. Inisiatif kami untuk mewujudkan Kejohanan Sosial adalah bermatlamat untuk membolehkan lebih ramai pemain menikmati pengalaman permainan slot canggih dan inovatif secara percuma.

Laman ini telah mendapat sambutan yang menggalakkan daripada pemain-pemain di seluruh dunia dan ini terbukti dengan pencapaian penting yang telah kami capai hari ini.

Kami akan terus meningkatkan pengalaman pengguna Social Tournaments yang menampilkan permainan slot terbaru Pragmatic Play untuk pemain-pemain kami.”

Sementara itu, seorang eksekutif Social Tournaments berkata: “Ini adalah peluang yang sesuai untuk kami merangkul keterujaan pemain kami melalui acara istimewa ini. Sepanjang masa kejohanan 100 jam ini, kami akan memperkenalkan fitur baru kami – set semula tanpa had, kepada pemain-pemain kami.”

Selain kejohanan khas itu, terdapat juga penghadiahan tunai di media sosial dalam tempoh yang sama.

Sebanyak 200 kod penebusan akan diberikan secara rawak kepada pemain-pemain bertuah di seluruh dunia untuk menebus hadiah wang tunai dalam akaun Social Tournaments mereka serta-merta.

Memandangkan platform ini telah mencapai kejayaan yang ketara, pertumbuhan Social Tournaments juga telah mencetuskan keminatan dari affiliates, pengendali dan pemain-pemain industri. Sehingga kini, Social Tournaments sudah mendapat beberapa perjanjian kerjasama dan juga peluang pengiklanan.

Social Tournaments, platform permainan sosial yang terkenal untuk membolehkan pemain menikmati permainan slot mereka secara percuma. Individu yang berumur 18 tahun ke atas boleh mendaftar secara percuma dan bersaing untuk memenangi wang sebenar. Sejak penubuhan laman web pada tahun 2019, lebih setengah juta pemain di seluruh dunia telah menikmati ganjaran daripada memainkan demo permainan slot terkini.


Laman Social Tournaments adalah platform yang dilengkapi dengan kejohanan, misi dan penglibatan bagi pemain-pemain cuba main produk Pragmatik Play secara PERCUMA, dan diberi ganjaran atas usaha mereka dengan syiling, ganjaran maya, barangan dan hadiah wang tunai.